Samsonova „desítka“, světlé výčepní pivo, uspěla ve své kategorii mezi 26 konkurenty a umístila se na druhém místě. „To jen dokazuje pozitivní vliv nedávné investice 380 milionů korun našeho vlastníka AB InBev v naší zemi a především v našem pivovaru Samson. Ta umožnila zmodernizovat výrobní proces a zároveň zachovat jeho původní receptury. Jejím prostřednictvím jsme tak mohli zlepšit kvalitu našeho piva, což skvělé umístění v soutěži nesporně dokládá,“ říká generální ředitel pivovaru Samson Daniel Dřevikovský.

„Rekonstrukce a modernizace výroby nám umožnila mnohem větší kontrolu nad daným výrobkem. Jeho kvalita se tak násobně zlepšila a my se viditelně dostáváme zpět do povědomí. Demonstruje to nejen úspěch světlé výčepní desítky, ale také umístění našeho tmavého ležáku, který ve své kategorii skončil na pátém místě,“ dodává vedoucí laboratoře a Quality Manager pivovaru Samson Kateřina Leštinová.

V uplynulých letech získala piva z pivovaru Samson ocenění v mezinárodní soutěži Česká pivní pečeť nebo na soutěži Stockholm Beer Festival. „Pivo České republiky je další prestižní pivovarnickou degustační soutěží, které jsme se účastnili. Umístit se na takto dobrém místě pro nás znamená nejen radost, ale také závazek do budoucna. Budeme nadále klást maximální důraz na co nejpřísnější dodržování technologických postupů při výrobě našeho piva,“ tvrdí Dřevikovský.

Pivovar Samson, a. s., České Budějovice je hrdou součástí portfolia společnosti AB InBev, která je jedním z největších světových pivních koncernů. Mezi jeho další značky patří například Stella Artois, Budweiser či Foster´s. Česká republika jako pivní velmoc si v jeho portfoliu získává čím dál důležitější postavení, čemuž napomáhá investování do jejích tradičních značek, jako je právě Samson.