,,Projekt je zaměřen na mladé a začínající řidiče, kteří jsou v provozu tou nejrizikovější skupinou. Chceme je zaujmout natolik, aby změnili své chování za volantem,“ vysvětlil ředitel agentury, která The Action produkuje Martin Gebauer.

Multimediální show není podle jednatele produkující agentury Daniela Turnvalda instruktáží, jak bezpečně jezdit, ale je založena na emotivních výpovědích a drsných videích. ,,Na videu například mluví matka, která přišla při autonehodě o dítě nebo své zážitky z tragických nehod vypráví policisté, záchranáři a hasiči,“ doplnil Turnvald.

The Action se předvede ve třech představeních v 9, půl 11 a ve 12 hodin. Na každém bude asi pět set lidí od 15 do 21 let. ,,Když studenti na představení přichází, jsou hluční a vtipkují. Při odchodu jsou zaražení a vyjímkou nejsou ani slzy. Naším cílem totiž je, aby si uvědomili, co se může přihodit, když se nebudou na silnici chovat zodpovědně,“ uzavřel Gebauer.

Eliška Bučinová