Deník region
1/23 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Popis

foto

Zdroj: archiv redakce

První prototy motorové tříkolky zvaný "Ryba"
Popis

První prototy motorové tříkolky zvaný "Ryba"

Zdroj: Archiv redakce

Poválečný prototyt OS-KAR
Popis

Poválečný prototyt OS-KAR

Zdroj: Radek Pecák

Byl poháněn "stabilním" motorem
Popis

Byl poháněn "stabilním" motorem

Zdroj: Radek Pecák

Mojmír Stránský za volantem
Popis

Mojmír Stránský za volantem

Zdroj: Archiv redakce

Tříkolky před závodem v Parníku
Popis

Tříkolky před závodem v Parníku

Zdroj: Archiv redakce

Velorex Oskar 54 z roku 1955
Popis

Velorex Oskar 54 z roku 1955

Zdroj: Radek Pecák

Má typické větrací otvory
Popis

Má typické větrací otvory

Zdroj: Radek Pecák

Velorex 16/250 z roku 1959
Popis

Velorex 16/250 z roku 1959

Zdroj: Radek Pecák

Toto je typ 16/175
Popis

Toto je typ 16/175

Zdroj: Radek Pecák

A toto již 16/350 z roku 1969. Těch se vyrobilo bezmála 10 tisíc kousků.
Popis

A toto již 16/350 z roku 1969. Těch se vyrobilo bezmála 10 tisíc kousků.

Zdroj: Radek Pecák

Dobové záběry ukazují velký podíl ruční práce
Popis

Dobové záběry ukazují velký podíl ruční práce

Zdroj: Archiv redakce

Koženková karosérie měla výhody i nevýhody
Popis

Koženková karosérie měla výhody i nevýhody

Zdroj: Archiv redakce

Ročně se dělalo i přes tisíc kusů
Popis

Ročně se dělalo i přes tisíc kusů

Zdroj: Archiv redakce

Posledním typem byl čtyřkolový "435"
Popis

Posledním typem byl čtyřkolový "435"

Zdroj: Radek Pecák

Mojmír Stránský se snažil prosadit laminátové vozidlo
Popis

Mojmír Stránský se snažil prosadit laminátové vozidlo

Zdroj: Radek Pecák

I s koly vlastní konstrukce
Popis

I s koly vlastní konstrukce

Zdroj: Radek Pecák

Zde jsou oba bratři
Popis

Zde jsou oba bratři

Zdroj: Radek Pecák

Toto je snímek z pohřbu Františka z roku 1954
Popis

Toto je snímek z pohřbu Františka z roku 1954

Zdroj: Archiv redakce

Dnes jsou často Velorexy zrenovovány do naprosto bezvadného stavu
Popis

Dnes jsou často Velorexy zrenovovány do naprosto bezvadného stavu

Zdroj: Radek Pecák

Včetně motorového prostoru
Popis

Včetně motorového prostoru

Zdroj: Radek Pecák

Tento Velorex 1960 měl nahradit tříkolku již v šedesátých letech
Popis

Tento Velorex 1960 měl nahradit tříkolku již v šedesátých letech

Zdroj: Radek Pecák

Doporučujeme vám
V Hospřízi v prodejně na návsi v pátek odpoledne vypukl požár.

Požár v Hospřízi: Plameny zasáhly spodní část domu, kde sídlí prodejna

Červená Lhota má i v zimě své kouzlo.

Oprava hráze zámeckého rybníka na Červené Lhotě začne už letos

Fotbalisté Třebětic v roli nováčka ovládli podzimní část krajské I. A třídy sk. B.

Třebětický fotbalový zázrak. Jsme jako rodina, tvrdí kouč Černoch

Pracovníci firmy v těchto dnech postupně rozebírají střechu poničenou plameny.
Přehrát video

VIDEO: Ježkovým shořela střecha nad hlavou. Přátelé pořádají sbírku na pomoc

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka
První prototy motorové tříkolky zvaný "Ryba"
Poválečný prototyt OS-KAR
Byl poháněn "stabilním" motorem
Mojmír Stránský za volantem
Tříkolky před závodem v Parníku
Velorex Oskar 54 z roku 1955
Má typické větrací otvory
Velorex 16/250 z roku 1959
Toto je typ 16/175
A toto již 16/350 z roku 1969. Těch se vyrobilo bezmála 10 tisíc kousků.
Dobové záběry ukazují velký podíl ruční práce
Koženková karosérie měla výhody i nevýhody
Ročně se dělalo i přes tisíc kusů
Posledním typem byl čtyřkolový "435"
Mojmír Stránský se snažil prosadit laminátové vozidlo
I s koly vlastní konstrukce
Zde jsou oba bratři
Toto je snímek z pohřbu Františka z roku 1954
Dnes jsou často Velorexy zrenovovány do naprosto bezvadného stavu
Včetně motorového prostoru
Tento Velorex 1960 měl nahradit tříkolku již v šedesátých letech