Galerie: Test Honda Crosstar

Honda Crosstar je takovým upraveným Jazzem Auto může být buď v civilnější verzi Jazz nebo offroadovější Crosstar I vzadu je velký ochranný plast Na bocích jsou dobře vidět lemy blatníků a prahů Auto je poměrně úzké a docela vysoké V interiéru se hraje podle klasiky Palubní deska je taková jednoduchá Sedačky jsou výborné i na delší jízdy Vzadu se usadí i velcí lidé Kufr je tak akorát Dá se lehce zvětšovat Pod dnem je místo na výbavu Opěradlo lze složit a také sedák Centrální displej má tak akorát funkcí Převodovka pracuje dobře Parkovací brzda je elektrická Digitální štít působí trošku neuspořádaně Dobře ovladatelná klimatizace Držák na pití je po ruce Přihrádky před spolujezdcem praktické Dvířka hrdla nádrže jsou až zcela vzadu Design kol je také nový Plast je černý i stříbrný Zde obklopuje mlhovky Nová výplň masky chladiče Verze Crosstar má sériově střešní nosič Veselé denní svícení Modrá barva v logu symbolizuje elektrifikaci Což prozrazují také oranžové kabely v motorovém prostoru