Solterra se hodí nejen do měst
Zdroj: Radek Pecák
Z boku auto nepůsobí příliš vysoké
Zdroj: Radek Pecák
Světlá výška je docela velká
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Zadní světla jsou opticky propojené
Zdroj: Radek Pecák
Interiér působí nezvykle
Zdroj: Radek Pecák
U řidiče je palubní deska hodně členitá
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou v pořádku
Zdroj: Radek Pecák
U vzadu se sedí příjemně
Zdroj: Radek Pecák
Kufr by mohl být větší
Zdroj: Radek Pecák
S plátěnou roletkou je někdy potíž
Zdroj: Radek Pecák
Při sklopení opěradla nezvnikne zcela rovná plocha
Zdroj: Radek Pecák
Ovladač převodovky je také netypický
Zdroj: Radek Pecák
Displej funguje dobře
Zdroj: Radek Pecák
I na digitální štít řidič dobře vidí
Zdroj: Radek Pecák
Na volantu jsou tlačítka různých velikostí a tvarů
Zdroj: Radek Pecák
Pod centrální konzolou je úložný prostor
Zdroj: Radek Pecák
A před spolujezdcem chybí přihrádka
Zdroj: Radek Pecák
Nápoje lze uložit jen do dveří
Zdroj: Radek Pecák
Pásy mají výškové nastavování
Zdroj: Radek Pecák
Také vzadu jsou dva konektory USB
Zdroj: Radek Pecák
Výhled šikmo vpřed by mohl být o něco lepší
Zdroj: Radek Pecák
Dvířka nabíjecí zásuvky jsou v předním blatníku
Zdroj: Radek Pecák
Zadní světla jsou komplikovaně tvarované
Zdroj: Radek Pecák
Ty přední vypadají jednodušeji
Zdroj: Radek Pecák
Střešní spojler je uprostřed vykrojený
Zdroj: Radek Pecák
Vůz jezdil na osmnáctipalcových kolech
Zdroj: Radek Pecák
Přední kufr se pod kapotou nenachází
Zdroj: Radek Pecák
Solterra je příjemný vůz na každodenní dojíždění i středně dlouhé výlety
Zdroj: Radek Pecák