Modernizovaná Toyota Corolla TS se dobře cítí i na venkovských silnicích
Zdroj: Radek Pecák
Auto se v pomalých zatáčkách cítí velmi dobře
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Střecha je poměrně blízko u země
Zdroj: Radek Pecák
Dominantním prvkem na zádi jsou světla
Zdroj: Radek Pecák
Vpředu pak zase obří maska chladiče
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je pojatý klasicky
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska není přeplácaná
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou skvělé na pohled i během jízdy
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místa tak akorát
Zdroj: Radek Pecák
Kufr je solidně velký
Zdroj: Radek Pecák
Zadní opěradlo se složí ve dvou částech
Zdroj: Radek Pecák
Spodní poloha podlahy
Zdroj: Radek Pecák
Zadní opěradlo lze skládat i zatažením za páčku
Zdroj: Radek Pecák
Roleta funguje dobře
Zdroj: Radek Pecák
Také zadní okno zakrývá textil
Zdroj: Radek Pecák
Pod podlahou je místo na nářadí
Zdroj: Radek Pecák
Volič převodovky je klasického tvaru
Zdroj: Radek Pecák
Displej v této verzi je hodně velký
Zdroj: Radek Pecák
Ovládání klimatizace zůstalo v tradičním duchu
Zdroj: Radek Pecák
Přepínač jízdních režimů je trošku schovaný
Zdroj: Radek Pecák
Sada přepínačů vlevo od volantu
Zdroj: Radek Pecák
Kolébkové spínače vyhřívání sedaček jsou trošku retro
Zdroj: Radek Pecák
stejně jako páčka pro otvírání dvířek nádrže
Zdroj: Radek Pecák
Přístrojový štít je teď digitální
Zdroj: Radek Pecák
Výhled je velmi dobrý
Zdroj: Radek Pecák
V přihrádce pod loketní opěrku kryje dno textil
Zdroj: Radek Pecák
a po odhrnutí se ukážou šrouby
Zdroj: Radek Pecák
Světla pro denní svícení mají typickou grafiku
Zdroj: Radek Pecák
Design kol se moc povedl
Zdroj: Radek Pecák
stejně jako sedačky
Zdroj: Radek Pecák
Motor funguje skvěle, když nespěcháte
Zdroj: Radek Pecák
Jde vždy o hybrid
Zdroj: Radek Pecák