Letecký motor s objemem válců přes 24 litrů
Zdroj: Škoda-Auto
Historicky první motor z roku 1899
Zdroj: Škoda-Auto
Zdroj: Škoda-Auto
První motocyklový čtyřválec
Zdroj: Škoda-Auto
První motor Laurin&Klement pro automobil
Zdroj: Škoda-Auto
Poháněl Voiturette A a měl 7 koní
Zdroj: Škoda-Auto
Osmiválcový model z roku 1907
Zdroj: Škoda-Auto
Firma Laurin&Klement vyráběla i stacionární motory
Zdroj: Radek Pecák
Pásová výroba znamenala rozšíření denní produkce na desítky kusů
Zdroj: Škoda-Auto
Osmiválec pro luxusní Škodu 860
Zdroj: Radek Pecák
Tlakově odlévaný hliníkový blok motoru se uplatnil už v šedesátých letech
Zdroj: Škoda-Auto
Nejprve ve voze Škoda 1000 MB
Zdroj: Škoda-Auto
Motor Škody Favorit z roku 1987
Zdroj: Škoda-Auto
Na konci minulého tisíciletí vyvinula Škoda tříválec 1,2 HTP
Zdroj: Škoda-Auto
Tříválce MPI a TSI se dělají v motorárně automobilky dodnes
Zdroj: Škoda-Auto
Denně jich smontují 2400
Zdroj: Škoda-Auto
Nové typy motorů se zkoušejí ve speciální zkušebně
Zdroj: Škoda-Auto
Škoda vyvinula i závodní motor pro Fabii S 2000
Zdroj: Škoda-Auto
a samozřejmě pro veleúspěšnou Fabii R5
Zdroj: Škoda-Auto