Výraz vzpomínáme
 a černý rámeček na ní doprovázejí obrázek oblíbeného pomazánkového másla. Podle tiskové mluvčí Madety Martiny Faktorové jde o výraz nesouhlasu s rozhodnutím Evropské unie. Ta zakázala u pomazánky výraz máslo používat.

„Když je Brusel schopný vymyslet ptákoviny, tak je třeba na ně reagovat," komentoval nový poutač na své Avii řidič Milan Vlažný.  „Budu to mít vzadu, tam je to nejlíp vidět, když člověk přijíždí k rampě
i na silnici," doplnil mladý muž.  „Já to budu muset dát také dozadu, někam k Lipánkovi," zmínil další z řidičů firmy Miroslav Marek, který jezdí
s kamionem. V areálu autodílen dostávají vozy nové samolepky od pondělí. „V pátek přišly samolepky z tiskárny. Máme tři velikosti. Berou si je i lidé mimo Madetu. Počítali jsme s tím, že na to bude reagovat 
i řada lidí zpoza bran závodu," zmínila Martina Faktorová 
a připojila, že pokud by byl 
o nejmenší samolepky větší zájem, je firma připravená je 
i přidělat.

Velkých poutačů na kamiony (65 x 65 cm) je celkem 130, středních na osobní auta se tisklo 140 a nejmenších samolepek bylo původně 250.

Problém vznikl kvůli nařízení Evropské unie, která požaduje, aby výrobek s označením máslo měl alespoň přes 80% mléčného tuku. Pomazánkové máslo, které produkuje pětice českých mlékáren, má požadovaného tuku  přes 30%. Madeta a další producenti teď spoléhají na to, že ministerstvo zemědělství vyjedná pro pomazánkové máslo výjimku, třeba jako pro „zaručenou tradiční specialitu". Žádost už do Bruselu odešla.

Spor s administrativou Evropské unie trval od roku 2004 a Evropský soudní dvůr letos 18. října rozhodl o zákazu používání názvu pomazánkové máslo.