VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Cenu Spokojený zákazník Jihočeského kraje letos převzalo 17 podnikatelů

České Budějovice - Sedmnáct nejférovějších podnikatelů regionu získalo v pondělí titul Spokojený zákazník Jihočeského kraje 2017.

11.12.2017
SDÍLEJ:

Letošní předávání cen Spokojený zákazník Jihočeského kraje.Foto: Jihočeský kraj

Ocenění od Sdružení českých spotřebitelů si převzali z rukou hejtmanky Jihočeského kraje Ivany Stráské, která je zároveň předsedkyní odborné komise pro ochranu spotřebitele v Jihočeském kraji. Ocenění je určeno pro podnikatele, kteří poskytují služby v souladu s očekáváním spotřebitele a ctí závazné předpisy. Zároveň také deklaruje jakost i spolehlivost svých výrobků a služeb, které poskytuje.

Vítězní podnikatelé byli vybráni nejen na základě vzorného plnění všech výše uvedených kritérií, ale bylo přihlédnuto i k pověsti firmy mezi zákazníky z řad běžných spotřebitelů a místní podnikatelské samosprávy. Díky tomu se stali držiteli ocenění s chráněnou značkou po dobu dvou let, tedy do konce roku 2019. Ta je pro ně zároveň potvrzením, že firma trvale poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele.¨

Akci, která se koná již po šestnácté, zaštítil Jihočeský kraj. „Spokojenost by měla být oboustranná, takže bych chtěla všem popřát, aby těch spokojených zákazníků potkávali co nejvíce a dokázali zvládnout i ty nespokojené,“ uvedla směrem k oceněným hejtmanka, která stojí v čele soutěže od jejího vzniku. Ve své řeči zároveň ocenila přínos všech drobných podnikatelů, kteří dávají lidem práci a zajišťují prosperitu celého regionu.

Také podnikatele v regionu těší, že je jejich dlouholetá služba zákazníkovi oceněna a udělají vše pro to, aby titul udrželi i v následujících letech. Shodují se na tom spolumajitel květinářství Z lásky kvítka Augustin Kotil z Třeboně s provozovatelkou písecké prodejny regionálních potravin Moje Lhota Terezou Hátleovou. „Snažíme se našim zákazníkům vycházet vstříc i nad rámec běžných služeb,“ uvedl Augustin Kutil a Tereza Hátleová doplnila: „Děláme prostě všechno proto, aby se u nás zákazník cítil dobře.“

Autor: Klára Skálová

11.12.2017 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Zásahy hasičů v úterý 16. ledna. Dopravní nehoda osobního vozidla u Chvalšin.
22

Jedenáct nehod za šest hodin

Ilustrační foto.

Florbalisté Slovanu vybojovali ve Žďáru cenné body

Včelničtí kuželkáři deklasovali béčko Slovanu

Jindřichohradecko - Po šestitýdenní přestávce pokračoval okresní přebor kuželkářských družstev.

OBRAZEM: Dočká se letos Děbolín kanalizace?

Jindřichův Hradec - Investiční akci za čtyřicet milionů korun by radnice chtěla zahájit do poloviny letošního roku. Za jeden rok se ale práce nestihnou.

Ministerstvo chystá prezentaci kvůli dálnici D4 v úseku Příbram - Písek

Jižní Čechy - Realizace prvního dálničního PPP projektu v České republice na dálnici D4 se přibližuje. Ministerstvo dopravy před vyhlášením zadávacího řízení uspořádá veřejnou prezentaci, která proběhne 12. února v prostorách ministerstva.

Biatlonistka Lenka Bártová vybojovala v Českém poháru dvě stříbra

Nové Město na Moravě - Osm biatlonistů KB Staré Město pod Landštejnem startovalo v I. kole Českého poháru žactva, které se konalo v Novém Městě na Moravě. Zářila zejména Lenka Bártová.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT
>