Lidé si v Kauflandu nenakoupili, a tak se všichni zákazníci snažili z parkoviště hromadně odjet.

Podle pracovníka řetězce, který stál u vchodu do obchodního domu, si lidé nemohli nakoupit kvůli technickým problémům. Zákazníci mohli dočasně využívat jen služeb obchodů v pasáži obchodního domu, na prodejní plochu samotného Kauflandu ale pracovníci řetězce další zákazníky nepouštěli.

Podle Renaty Maierl z úseku firemní komunikace Kauflandu se řetězec v některých pobočkách
v republice potýkal s technickým problémem s pokladním systémem. Příčinou bylo chybné nastavení parametrů v pokladním systému. "Chybu jsme velmi rychle identifikovali a provedli jsme nápravu. Od 11 hodin začaly postupně všechny prodejny fungovat v běžném režimu." uvedla Renata Maierl.

Doplnila, že celkem bylo uzavřeno 24 prodejen, v ostatních byl omezený provoz pokladen. "Omlouváme se tímto všem našim zákazníkům za způsobené komplikace a děkujeme našim zaměstnancům za zvládnutí obtížné situace," vzkázala mluvčí.

Ve středu se veřejnost seznámila se Strategickým plánem udržitelné městské mobility.
Veřejnosti představili plán udržitelné městské mobility

Podobná situace byla například v Prachaticích. Vjezd z kruhového objezdu k prachatickému Kauflandu zablokovali policisté. Na parkoviště nikoho nepustili. Podle zjištění Prachatického deníku, vinou problému v supermarketu, který postihl výpadek, lidé nemohli nakupovat. Podle mluvčí prachatické policie Martiny Joklové vedení prodejny požádalo Policii ČR o spolupráci. Problém se řeší údajně po celé republice.

A o své zážitky se dělí už i lidé prostřednictvím sociálních sítí. "Když jsem před chvilkou odcházel tak hromada lidí nechala stát svoje košíky i s nákupem a odešli. Kaufland bude mít asi hodně drobných z košíků. I já přispěl s pětikorunou na ušlý zisk," připojil se smajlíky pod informaci na Facebooku Prachatického deníku jeden ze zákazníků.

Společnost Kaufland dnes ráno postihl technický problém s pokladním systémem. Některé pobočky v republice musely být uzavřeny kompletně, v jiných zatím funguje část pokladen. Velmi se omlouváme všem našim zákazníkům a intenzivně pracujeme na odstranění problému.