V nabídce dalších problémů, které nejvíce trápí Hradečáky, byly nedostatek parkovacích míst, odliv podnikatelů a obchodů z centra, budoucnost městského parku či pěší zóna. Až překvapivě málo hlasů získaly problémy, které spolu souvisejí, a to nedostatek pracovních míst a vznik průmyslové zóny. To komentoval v diskuzi pod anketou návštěvník webu s nickem Kami: „To snad není možný, že lidi víc vytáčí jednosměrka, než nedostatek práce. Přeci, když tu nebude dost práce, třeba u investorů v nevyužitých areálech, tak nějaká jednosměrka bude štvát tak maximálně partu důchodců, protože všichni ostatní buď utečou za prací a tím pádem i za bydlením jinam. A nebo budou bez práce, takže nejspíš i bez auta, které prostě finančně neutáhnou."


Místostarosta  Hradce Bohumil Komínek v on-line rozhovoru na webu Jindřichohradeckého deníku vysvětloval, že nezávislá firma zpracovala pro město koncepci dopravní obslužnosti, ze které vyplynulo, že nejlepší varianta řešení dopravy ve městě je právě zjednosměrnění Vídeňské od kruhového objezdu směrem do centra města a obousměrná Václavská ulice.


Další čtenář se ptal, kdo bude hradit obyvatelům Vídeňské náklady spojené s objížděním několika bloků a jak to bude s vozidly záchranných složek? „Nejde o bydlící v této ulici. Ohledně složek záchranného systému, je možné do této jednosměrky vjíždět. Právě projekt, který se bude připravovat, všechny tyto záležitosti musí v sobě obsahovat. Bohužel most přes Vajgar je náš nejhorší dopravní uzel. Tím, že dojde k zjednosměrnění, snížíme zde dopravní zatíženost," naznačil mimo jiné v odpovědi Bohumil Komínek s tím, že je to o zvyku, jezdit z centra na sídliště Vajgar Rezkovou ulicí, což může být i rychlejší a kratší.


Na jednosměrku ve Vídeňské ulici má svůj názor i například Gabriela Viková, která zde bydlí a rodina zde i podniká. „Na jedné straně je zde šílený provoz, to je pravda, ale když pojedeme domů od města, tak bychom museli objíždět kus Hradce až k nemocnici. A nemluvě o zákaznících, pro které by to bylo značně komplikované. A navíc už při zkušebním provozu se ukázalo, že průjezd okolo nemocnice, kde parkují auta z obou stran ulice, je dost zdlouhavý," míní Gabriela Viková.