„První z nich je šetření spokojenosti klientů odcházejících z městského úřadu, provádí nám jej studentka,“ vysvětlil tajemník městského úřadu Karel Macků. Zjišťována byla například čekací doba na úřadu. Z výzkumu vyplynulo, že dvě třetiny klientů jsou odbaveni do 5 minut, 27 procent do 10 minut, 4,5 procenta do 20 minut a 1,5 procent nad 20 minut.
Obecná spokojenost byla hodnocena školní stupnicí. Celkově byl dačický úřad ohodnocen známkou 1,24. Nejlepší známku dostalo samotné jednání a vystupování úředníka, jeho chování a vstřícnost, a to známkou 1,09. Nejhůře pak dopadl orientační systém úřadu 1,38.
„Výsledky byly dále porovnávány v rámci 13 úřadů a mezi nimi jsme skončili pátí,“ uvedl dále tajemník Karel Macků.
Další část průzkumu bylo šetření Mystery klient. Byly to cílené fiktivní návštěvy, telefony a mailová pošta k jednotlivým úředníkům. „Největší spokojenost byla s odpověďmi a řešením jednotlivých problémů známkou 1,32 a největší mezery máme na uvítání a konci samotné návštěvy. To znamená přivítání, pozdravení, podání ruky, usazení klienta a rozloučení se na konci,“ popsal Macků. Uvítání bylo ohodnoceno známkou 2,21 a rozloučení známkou 2.
Lépe dopadli na úřadě v jednání po telefonu a emaily. V osobních návštěvách dostali na úřadě známku 1,7, v telefonických kontaktech 1,07 a v kontaktech e–maily známku 1,2. V telefonech byl nejvíc ohodnocen zájem o klienta, vstřícnost a pomoc a nejhůře dopadli úředníci opět v představení se. V e–mailech chyběly kontaktní informace na závěr, jméno, adresa a kontakt na úředníka. Podle tajemníka by se to mělo nyní řešit jednotným nastavením podpisu. Dále byla šetřena spokojenosti zastupitelů, jednalo se o to, jak jsou zastupitelé spokojeni s fungováním úřadu, a co od úředníků očekávají. Z 21 zastupitelů jich odpovědělo 9. Zastupitelé odpovídali písemně, mailem nebo prostřednictvím vyplnění dotazníku na internetu. Otázky byly na téma, co by zastupitelé v současném volebním období uvítali na úřadě, jaký servis, materiály a dále seznámení s organizační strukturou a náplní činnosti jednotlivých odborů, a to písemně či při osobního setkání. Tři zastupitelé projevili zájem o osobní setkání. Do měsíce chtějí pak na úřadě zorganizovat schůzku vedoucích odborů a zastupitelů, kde se budou moci zeptat na otázky, které je zajímají.
annonce
Číšník/servírka v restauraci, 27 000 Kč
dělník v pilařské výrobě, 27 000 Kč
prodavač/ka, 10 750 Kč
Montéři suchých staveb, 26 000 Kč
bankéř/ka, 31 000 Kč
referent OŘJK (odbor řízení jakosti a kvality) a metrolog, 27 000 Kč
Fyzioterapeut/fyzioterapeutka, 36 000 Kč
kuchař/ka, 23 510 Kč
Podat inzerát
cars
Hyundai i10 servisní knížka, koupeno v CZ, nehavarované
Hyundai i30 servisní knížka, koupeno v CZ
BMW Z4 servisní knížka, koupeno v D
BMW 116 servisní knížka, koupeno v D, nehavarované
BMW 320 koupeno v I
BMW 520 servisní knížka, koupeno v D
BMW 118 koupeno v F
BMW 116 první majitel, servisní knížka, koupeno v CZ, nehavarované
Prodat auto
tipcars
Seat Leon 1.4TSi FR AUT. KLIMA
Škoda Octavia 1.4TSI 110kW DSG-1.maj-ČR-DPH-
Volvo XC60 XC60 D4 R-Design Navi-TZ-1.maj
Citroën C3 Picasso 1.6 HDi AUT. KLIMA SADA KOL
Volkswagen Caddy 1.6 TDi SERVISKA 2xKOLA 7 MÍST
Škoda Fabia STYLE 1.0TSI/81kW, 7DSG
Škoda Octavia STY TS 110/1.5 M6F
Škoda Kamiq STY TS 81/1.0 A7F
Prodat auto
realcity
Jindřichův Hradec, Jakubská Prodej bytu 4+kk
Jindřichův Hradec, Kosmonautů Pronájem bytu 2+kk
Nová Bystřice Prodej domu
Jindřichův Hradec, Nádražní Prodej bytu 2+1
Jindřichův Hradec, sídliště U Nádraží Pronájem bytu 1+kk
Jindřichův Hradec, sídliště U Nádraží Pronájem bytu 2+kk
Kardašova Řečice, nám. Svobody Prodej domu
Bednáreček Prodej domu
Vyhledat nemovitost