Po odboru správy majetku a podatelně nyní stěhování čeká odbor finanční a pokladnu. Přesun čeká také pracovníky z oddělení školství, následovat bude kancelář účtárny a nakonec bude přestěhována také pokladna.

Jak informovala vedoucí odboru správy majetku Monika Nováková, pokud nedojde k žádným komplikacím, bude finanční odbor od 23. června sídlit již v budově čp. 2 na Palackého náměstí. Pokladnu tak poté Dačičtí najdou v přízemí budovy, zbytek odboru pak v 1. patře. Telefonní a e-mailové kontakty však zůstávají beze změny. „Ačkoli celý přesun probíhá za provozu a snažíme se jej eliminovat na období mimo úřední dny, může ve výjimečných případech dojít k drobným komplikacím při odbavení požadavků klientů. Děkujeme všem za trpělivost,“ zmínila.

Při první etapě se z budovy starého zámku přestěhoval odbor správy budovy, který nově dačičtí občané najdou v 1. patře domu čp. 2. Přesunula se také podatelna, která má své nové pracoviště přístupné jak průchodem z radnice v čp. 1, tak i hlavním vchodem domu čp. 2 a najdete ji přímo v přízemí naproti vchodu. První etapu stěhování zakončil přesun vedoucí odboru živnostenského úřadu, která má svou kancelář nově u spojovací chodby mezi čp. 1 a 2.