V prvních dnech si provozovatelé restauračních zařízení stěžovali na jisté potíže. Někde systém spadl, jinde kasy zdržovaly personál i hosty. Většina hostinských si však již zvykla a naučila se kasy obsluhovat.

Nyní je problém spíše s účtenkami, o které zákazníci nemají zájem.

Tomáš Brejcha, který provozuje Club na Piketě v Jindřichově Hradci, vyhodí denně stovky účtenek. „Štve mě, že chodím po hospodě a sbírám lístky. Tisknu papír a házím ho do koše," stěžuje si hospodský.

Karel Janda z Jindřichova Hradce si ale myslí, že díky zavedení elektronické evidenci tržeb se stravování konečně dostalo na úroveň. „Dostanete pořádnou účtenku. Tak to má být. Souhlasím i s tím, že budou mít EET živnostníci. Konečně žádní zloději," nebál se silných slov zastánce elektronických tržeb.

Pro některé hosty však zůstávají elektronické poklady nesmyslné. „Peníze do rozpočtu? Kdo tomu věří? Peníze přijdou účetním a IT pracovníkům, určitě ne školám a nemocnicím. Berou hospodským akorát svobodu," míní další hradecký občan Jan Smrček, který si v restauraci účtenku zásadně nebere.