Kilometry třicítky trápí řidiče

Jen málo řidičů ale vydrží jet třeba deset kilometrů přikázanou třicítkou, a to po téměř hotové silnici. A tak se začínají množit otázky, jak je to možné, kdo dohlíží na správnost značení a zda někdy nepostrádá smysl a nechtělo by aktualizovat podle postupu prací.

„Nemá to logiku, několik kilometrů se táhne třicítka, každý mě předjíždí, což je možná ještě nebezpečnější. Ale jet tak dlouho, když se nic neděje, to člověk zapomene, kvůli čemu bylo omezení, zvlášť, když je už nový povrch,“ shodují se mnozí řidiči.
Na druhé straně je zbrusu nový koberec ještě chvíli „mastný“ a klouže.

V případech uzavírek navrhuje značení policie a podle třídy silnice ho schvaluje pověřený městský nebo krajský úřad.

Jak říká okresní policejní mluvčí Jaroslav Beran, hlídky dostaly úkol, aby správnost značení při výkonu dalších činností sledovaly.
Pracovník odboru dopravy Krajského úřadu v Č. Budějovicích Pavel Havlík, který má uzavírky na Jindřichohradecku na starosti, se vyjádřil včera v tom smyslu, že již stížnosti na značení zaznamenali, ale na kontrolu nemají potřebné kapacity: „Na funkčnost značení by měl dohlédnout investor.“