Do reklamní kampaně na konto byly vybrány tři dívky a jeden chlapec

Konta pro mladé lidi nabízí většina českých bank a jednou z nich je i Waldviertler Sparkasse, která přichystala řadu výhod pro mladé lidi ve věku od 15 do 26 let. Ke své reklamní kampani si bankovní dům vybral neokoukané tváře studentů z Jindřichohradecka. Jejich úsměvy se v těchto dnech objevují na propagačních letácích.
Jednou z tváří reklamní kampaně je i Barbora Ballková: „Tuto práci jsem získala přes agenturu a osobně jsem ji brala jako přivýdělek. Sešli jsme se však dobrá parta, takže se mi to i líbilo.“ Podle jejích slov příliš nepřemýšlela o tom, zda ji budou lidé na plakátech poznávat či nikoliv.
Náročné asi šesti hodinové focení se líbilo i další protagonistce Marcele Škodové: „Věděli jsme předem, do čeho jdeme. Předtím jsme se sešli a podrobně nám vysvětlili, na co ta reklama je a kde všude bude vyvěšena.“ I ona se k zajímavé brigádě dostala přes stejnou agenturu jako Barbora Ballková a obě se shodly i na tom, že nabídku přijaly hlavně z finančního důvodu.
A jak se mezi třemi dívkami cítil jediný mužský zástupce Michal Doktor z Lomnice nad Lužnicí? „Nemyslel jsem si, že focení bude tak náročné. To člověka ani nenapadne, kolikrát jsme si museli stoupnout a zase sednout. Nikdy jsem předtím nefotil, a tak to byla i dobrá zkušenost,“ řekl Doktor.
Ke kampani se na rozdíl od slečen dostal přes svoji kamarádku, která pracuje v bance a o tom, že hledají do propagační akce i mladíka, mu řekla právě ona. „Chtěl jsem si to hlavně zkusit, peníze byly až na druhém místě,“ dodal.