Na svém posledním zasedání v tomto roce schválili dačičtí radní vyhodnocení výběrového řízení na druhou část modernizace úřadu. Zakázku získala pražská společnost, která podala nejvhodnější nabídku s cenou zhruba dva a čtvrt milionu korun.

Starosta města Karel Macků vysvětlil: „Jedná se o jednu z částí zakázky, jejímž hlavním účelem je zefektivnit práci dačického úřadu a umožnit nové služby občanům i pracovníkům úřadu.“ Předpokládaná hodnota celé zakázky přesahuje třináct milionů korun, z toho až 90 procent uhradí dotace.

Starosta dále přiblížil, že celá modernizace obsahuje čtyři části: dodávku kompletního městského informačního systému, portál zaměstnance (který má zlepšit komfort a prostředí pro spolupráci), portál občana (na zlepšení elektronické komunikace mezi občanem a městským úřadem a zvýšení dostupnosti služeb města (například zajištění bezpečnosti dat nebo lepšího internetového připojení pro návštěvníky i zaměstnance úřadu.