Doteď bylo možné se objednávat přes internet jen na odbor dopravy. Podle slov mluvčí města J. Hradec Elišky Čermákové, dosavadní systém byl modernizován a rozšířen i o další zmiňované oddělení. "To znamená, že je možné se online objednat na úřad i pro vyřízení občanky, pasu nebo změn v matrice," uvedla mluvčí.

Pro objednání na úřad využijte rezervační systém. "Po objednání dostanete číselný kód, se kterým přijdete v daný čas na odbor dopravy nebo oddělení správních činností městského úřadu v Janderově ulici a po zadání kódu do elektronického lístečkového stojanu budete přiděleni ke konkrétní přepážce. Na oddělení správních činností mají občané bez přístupu k internetu možnost, objednat se telefonicky," doplnila mluvčí města J. Hradec Eliška Čermáková.

384 351 342, 343 – občanské průkazy

384 351 344 – cestovní doklady

384 351 331 – matrika

384 351 346 – evidence obyvatel

Systém mohou občané využít dle slov mluvčí při evidenci řidičů, registraci vozidel, na matrice, při evidenci obyvatel, vyřizování cestovních dokladů nebo občanských průkazů. Nový systém má občanům zjednodušit vyřízení zmiňovaných záležitostí. "Díky objednání na konkrétní čas, budou mít jistotu, že záležitost vyřídí rychle a bez čekání," vysvětlila.