Díky členství ve sdružení Česká inspirace bude mít zastoupení také v expozici CzechTourism. „Česká inspirace je významným partnerem agentury CzechTourism a jedním z výstupů spolupráce je i možnost všech členských měst se prezentovat ve společné expozici,“ řekla vedoucí oddělení cestovního ruchu Zuzana Bedrnová.

Veletrh je tradičně rozdělen nejprve do dvou dnů pro odborníky a poté pro veřejnost. Pro návštěvníky je připravena aktuální nabídka propagačních materiálů o městě jak v českém jazyce, tak i v dalších mutacích – němčina, angličtina, ruština, španělština, holandština.

Mezi nejžádanější tištěné propagační materiály patří Toulky Jindřichohradeckem, což je soubor deseti informačních letáků, které jsou různě tematicky zaměřeny. Například Památky Jindřichova Hradce, Pěšky Jindřichohradeckem, Muzea na Jindřichohradecku, Jindřichohradecké domy vyprávějí a jiné. Po celou dobu veletrhu budou pracovnice informačního střediska poskytovat informace nejen o možnostech využití volného času v Jindřichově Hradci a okolí, ale budou nabízet i další lákadla.

„K dispozici budou propagační materiály Jindřichovým Hradcem na kole a pěšky, Průvodce městem, DVD, prospekty a letáky ubytovacích zařízení a další nabídky, týkající se možností, jak trávit volný čas ve městě i v okolí,“ dodala Zuzana Bedrnová. Mezi nabídku aktivně tráveného volného času na Jindřichohradecku patří mimo jiné aquapark, úzkokolejka, lanové centrum, výtvarná dílna a další.