Po měsíci fungování se zatím nevyskytly žádné komplikace. Lidé se na úřad objednají na určitou hodinu podle návodu na internetových stránkách úřadu. Je jim přidělen pin, který zadají na úřadu. Je–li úředník volný, počítač je předřadí před ostatní klienty.

„Zatím se přes internet objednalo 53 lidí, z toho se jich 37 dostavilo. Rezervaci lze opět elektronicky zrušit, což učinilo osm lidí, dalších osm lidí se nedostavilo,“ informoval vedoucí odboru dopravy Zbyněk Heřman.

close zoom_in Někteří návštěvníci úřadu bohužel zatím nemají o novém způsobu rezervace povědomí. Úřad si však pochvalují.

„O možnosti internetové rezervace zatím nic nevím, ale líbí se my tady vyvolávací systém. Nemusí se tu dlouho čekat a člověk je rychle odbaven. Nemusí navíc hlídat, aby ho někdo nepředběhl,“ zhodnotil klient městského úřadu Leonid Novák. „Nemám internet doma, takže rezervaci nevyužiji,“ sdělila další zákaznice.

Na novinku už si zvykli také zaměstnanci úřadu. „Myslím, si že je to dobrá věc, zatím nám funguje bez problémů,“ sdělila pracovnice Petra Bednářová.

Lidé se zatím více objednávali do oddělení registrace vozidel. Příští rok se však očekává větší zájem o oddělení evidence řidičů, a to z důvodu konce platnosti řidičských oprávnění, vydaných do konce roku 2000.

„Na oddělení registrace je zákazník objednán na hodinu. V oddělení evidence řidičů na půl hodiny. close zoom_in

Z nového systému zjistíme také, kdy zákazník přišel, který úředník ho obsloužil a jaká byla jeho čekací doba. Objednávání je výhodné hlavně pro zákazníky, kteří nebydlí v Jindřichově Hradci a mají málo času,“ doplnil Heřman.