„Po zhodnocení návštěvnosti, tržeb a všech aktivit, do nichž se pracovnice infocentra zapojily nebo spolupracovaly na jejich zajištění, je letošní sezona tou nejúspěšnější," uvedla.

Pokračovala, že vesměs celé léto se neslo v duchu parného počasí. „A ačkoliv obecně platí, že v takovém případě klesá návštěvnost měst i památkových objektů a lidé tráví volný čas raději v přírodě a u vody, nemůžeme si na nezájem návštěvníků o služby infocentra stěžovat," zmínila.

Od června do září navštívilo dačické íčko přes 7 300 lidí, kteří si zakoupili mapy, pohlednice a drobné suvenýry za více než sto padesát tisíc korun. „Nejprodávanějším artiklem jsou jednoznačně suvenýry související s první kostkou cukru na světě," doplnila Naděžda Mastná.

Infocentrum Dačice a odbor kultury a cestovního ruchu letos také vydaly dvě řady zcela nových propagačních materiálů. Tou první je trojice doporučených cyklistických tras realizovaná z projektu Po stopách husitů na Dačicku a druhou jsou tipy pro turisty.

Zajímavou novinkou pro uživatele chytrých telefonů a tabletů je podle Naděždy Mastné také nová mobilní aplikace Průvodce Dačicemi a okolím. „Na realizaci výše uvedených projektů se nám v letošním roce podařilo získat od Jihočeského kraje dotace v celkové výši 110 tisíc korun.
Infocentrum Dačice je členem profesní Asociace turistických informačních center a jeho činnost podléhá kontrole a pravidelné certifikaci. „Letos v červenci se nám podařilo na další dva roky obhájit zařazení do kategorie B. Další součástí sledování kvality služeb je každoroční kontrola Mystery Shopping. Také její následné vyhodnocení pro nás dopadlo na výbornou," doplnila ohlédnutí za sezonou Naděžda Mastná.