Práce na mostě by měly trvat odhadem čtyřicet dní. Na základně odborných prohlídek byla podle Adama Kolouška doporučena výměna dilatačních mostních závěrů. "Stávající závěry už vykazují známky narušení a zatéká jimi na mostní opěry," uvedl. Pokračoval, že bude provedena výměna stávajících podpovrchových mostních závěrů za závěry povrchové a na celém mostě a předmostí se vymění obrusné vrstvy vozovky.

Na řidiče čeká částečná uzavírka hlavního tahu z Třeboně na České Velenice a provoz bude veden jedním pruhem kyvadlově.

Stavební firma měla na zbourání obou mostů v Třeboni jen necelých 24 hodin.
V Třeboni bourají dvojici mostů nad železnicí. Na jejich místě vyrostou nové

Úpravy na silnici I/24 pro Ředitelství silnic a dálnic provede společnost MaGe Construction, s.r.o. za zhruba 2,8 milionu korun bez DPH.