Zdaleka ne všechny podněty přitom vzala rada za své. Dlouhou diskuzi podle starostyBohumila Komínkanapříklad vyvolalo komplexní řešení dopravy na Sládkově kopci, kde se dlouhodobě nedaří najít konsenzus, jenž by vyhovoval všem tamním obyvatelům. „Návrh dopravní komise byl udělat z celé oblasti zónu s omezením rychlosti na třicet kilometrů v hodině a předností zprava. Nakonec se ale rada dohodla, že zůstane u svého minulého rozhodnutí," vysvětlil Bohumil Komínek a objasnil, že řešení by mělo spočívat v zachování současného stavu s tím, že páteřní Sládkova ulice by byla směrem od Pražské do Bratrské ulice zjednosměrněná, což by mělo udělat přítrž sporům o parkování. O tom, zda bude takové opatření účinné, mají však někteří současní i minulí obyvatelé Sládkova kopce pochybnosti. Patří k nim takéJitka Longinová, která dnes žije v Horní Pěně, ale na Sládkově kopci prožila své dětství. „Znám to tam 37 let a nevím, proč pořád chtějí něco měnit. Stejně už to tam nevypadá jako dřív. Škoda, bývalo tam krásně," míní Jitka Longinová.

Schválení se od městské rady dočkala naopak pěší zóna před základní školou na sídlišti Hvězdárna, vyhrazená parkovací místa pro rodiče dětí před mateřskou školou v Röschově ulici, časově omezená parkovací místa před administrativní budovou v Pravdově ulici nebo například omezení provozu ve Skrýchovské ulici na Radouňce, kde budou moci v budoucnu jezdit majitelé a nájemci okolních nemovitostí.